top of page
IMG_1209_Original.jpg

ROMILA

A TINY STORE

WHERE EVERYBODY

FEELS WELCOME

KLANTENSERVICE

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
    Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestigingsmail in je mailbox. Die e-mail bevast o.a. de details van je aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres enz. Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map ‘ongewenste e-mail’. Bij je eerste bestelling wordt de e-mail namelijk mogelijk onterecht als spam beschouwd. Je kan de status van jouw bestelling ook vinden op jouw online account, op voorwaarde dat je een account aangemaakt hebt. Heb je na het checken van bovenstaand tips nog steeds geen duidelijkheid over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken graag voor je na of jouw bestelling goed verwerkt werd. Je kan ons contacteren via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    We doen er bij Romila alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen. We kijken uiteraard wel graag voor je na of een wijziging nog mogelijk is. Neem hiervoor contact met ons op via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Ja, dat kan als je bestelling nog niet verwerkt is. Als je jouw bestelling wil annuleren contacteer ons dan via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website. We bekijken meteen in welk stadium je bestelling zit en hoe we jou het snelst kunnen verder helpen. Laat ons ook gerust weten waarom je van je aankoop af wil zien. We vernemen graag wat er leeft bij onze klanten om onze service dag na dag nog te verbeteren.
  • Zijn er bijkomende kosten als ik een bestelling plaats?
    Ja. De verzendkosten worden op het einde van je bestelling toegevoegd. Voor bestellingen < 75 euro is er een verzendkost van 6,95 euro. Voor bestellingen > 75 euro is de verzending GRATIS
  • Zijn alle producten in de webshop op voorraad?
    Ja. Alle producten die je terugvindt in onze webshop zijn op voorraad en staan te popelen om verzonden te worden!* *behalve bij uitzonderlijke voorraadfouten in ons systeem.
  • Is bestellen op Romila.be veilig?
    Ja. Shoppen op Romila.be is 100% veilig. Je kan kiezen uit verschillende betaalmiddelen, allemaal optimaal beveiligd door Romila én door onze betaalpartner.

BESTELLEN

BESTELLEN

BETALEN

BETALEN
  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
    Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestigingsmail in je mailbox. Die e-mail bevast o.a. de details van je aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres enz. Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map ‘ongewenste e-mail’. Bij je eerste bestelling wordt de e-mail namelijk mogelijk onterecht als spam beschouwd. Je kan de status van jouw bestelling ook vinden op jouw online account, op voorwaarde dat je een account aangemaakt hebt. Heb je na het checken van bovenstaand tips nog steeds geen duidelijkheid over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken graag voor je na of jouw bestelling goed verwerkt werd. Je kan ons contacteren via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    We doen er bij Romila alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen. We kijken uiteraard wel graag voor je na of een wijziging nog mogelijk is. Neem hiervoor contact met ons op via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Ja, dat kan als je bestelling nog niet verwerkt is. Als je jouw bestelling wil annuleren contacteer ons dan via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website. We bekijken meteen in welk stadium je bestelling zit en hoe we jou het snelst kunnen verder helpen. Laat ons ook gerust weten waarom je van je aankoop af wil zien. We vernemen graag wat er leeft bij onze klanten om onze service dag na dag nog te verbeteren.
  • Zijn er bijkomende kosten als ik een bestelling plaats?
    Ja. De verzendkosten worden op het einde van je bestelling toegevoegd. Voor bestellingen < 75 euro is er een verzendkost van 6,95 euro. Voor bestellingen > 75 euro is de verzending GRATIS
  • Zijn alle producten in de webshop op voorraad?
    Ja. Alle producten die je terugvindt in onze webshop zijn op voorraad en staan te popelen om verzonden te worden!* *behalve bij uitzonderlijke voorraadfouten in ons systeem.
  • Is bestellen op Romila.be veilig?
    Ja. Shoppen op Romila.be is 100% veilig. Je kan kiezen uit verschillende betaalmiddelen, allemaal optimaal beveiligd door Romila én door onze betaalpartner.

BEZORGEN & AFHALEN

BEZORGEN & AFHALEN
  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
    Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestigingsmail in je mailbox. Die e-mail bevast o.a. de details van je aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres enz. Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map ‘ongewenste e-mail’. Bij je eerste bestelling wordt de e-mail namelijk mogelijk onterecht als spam beschouwd. Je kan de status van jouw bestelling ook vinden op jouw online account, op voorwaarde dat je een account aangemaakt hebt. Heb je na het checken van bovenstaand tips nog steeds geen duidelijkheid over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken graag voor je na of jouw bestelling goed verwerkt werd. Je kan ons contacteren via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    We doen er bij Romila alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen. We kijken uiteraard wel graag voor je na of een wijziging nog mogelijk is. Neem hiervoor contact met ons op via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Ja, dat kan als je bestelling nog niet verwerkt is. Als je jouw bestelling wil annuleren contacteer ons dan via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website. We bekijken meteen in welk stadium je bestelling zit en hoe we jou het snelst kunnen verder helpen. Laat ons ook gerust weten waarom je van je aankoop af wil zien. We vernemen graag wat er leeft bij onze klanten om onze service dag na dag nog te verbeteren.
  • Zijn er bijkomende kosten als ik een bestelling plaats?
    Ja. De verzendkosten worden op het einde van je bestelling toegevoegd. Voor bestellingen < 75 euro is er een verzendkost van 6,95 euro. Voor bestellingen > 75 euro is de verzending GRATIS
  • Zijn alle producten in de webshop op voorraad?
    Ja. Alle producten die je terugvindt in onze webshop zijn op voorraad en staan te popelen om verzonden te worden!* *behalve bij uitzonderlijke voorraadfouten in ons systeem.
  • Is bestellen op Romila.be veilig?
    Ja. Shoppen op Romila.be is 100% veilig. Je kan kiezen uit verschillende betaalmiddelen, allemaal optimaal beveiligd door Romila én door onze betaalpartner.

RETOURNEREN & OMRUILEN

  • Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
    Meteen nadat je een bestelling plaatst, krijg je van ons een bevestigingsmail in je mailbox. Die e-mail bevast o.a. de details van je aankopen, jouw contactgegevens, bezorgadres, facturatieadres enz. Als je een uur na het plaatsen van je bestelling de bevestigingsmail nog steeds niet in je inbox ziet, check dan zeker je map ‘ongewenste e-mail’. Bij je eerste bestelling wordt de e-mail namelijk mogelijk onterecht als spam beschouwd. Je kan de status van jouw bestelling ook vinden op jouw online account, op voorwaarde dat je een account aangemaakt hebt. Heb je na het checken van bovenstaand tips nog steeds geen duidelijkheid over de status van je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We kijken graag voor je na of jouw bestelling goed verwerkt werd. Je kan ons contacteren via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    We doen er bij Romila alles aan om jouw pakje zo snel mogelijk te leveren. Hierdoor is het aangewezen om tussen je bestelling en de levering iets te wijzigen. We kijken uiteraard wel graag voor je na of een wijziging nog mogelijk is. Neem hiervoor contact met ons op via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website.
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Ja, dat kan als je bestelling nog niet verwerkt is. Als je jouw bestelling wil annuleren contacteer ons dan via telefoon, mail of via de chatfunctie op de website. We bekijken meteen in welk stadium je bestelling zit en hoe we jou het snelst kunnen verder helpen. Laat ons ook gerust weten waarom je van je aankoop af wil zien. We vernemen graag wat er leeft bij onze klanten om onze service dag na dag nog te verbeteren.
  • Zijn er bijkomende kosten als ik een bestelling plaats?
    Ja. De verzendkosten worden op het einde van je bestelling toegevoegd. Voor bestellingen < 75 euro is er een verzendkost van 6,95 euro. Voor bestellingen > 75 euro is de verzending GRATIS
  • Zijn alle producten in de webshop op voorraad?
    Ja. Alle producten die je terugvindt in onze webshop zijn op voorraad en staan te popelen om verzonden te worden!* *behalve bij uitzonderlijke voorraadfouten in ons systeem.
  • Is bestellen op Romila.be veilig?
    Ja. Shoppen op Romila.be is 100% veilig. Je kan kiezen uit verschillende betaalmiddelen, allemaal optimaal beveiligd door Romila én door onze betaalpartner.
RETOURNEREN & OMRUILEN
bottom of page